KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah serta Kualiti yang dijamin Tulin.

Tuesday 6 August 2013

Set Bersalin Shaklee Set Berpantang Pilihan Ibu Semasa Berpantang


Set Bersalin Shaklee merupakan Set Bersalin yang dipercayai oleh ibu-ibu berpantang dan sangat bagus untuk tujuan Penyusuan Susu Ibu Secara Eksklusif sekurang-kurangnya selama 6 bulan pertama. 

Terdapat banyak jenama Set Bersalin di pasaran, namun adakah ia merupakan satu pilihan yang tepat, selamat dan berbaloi buat ibu serta bayinya dalam menjayakan penyusuan susu ibu secara eksklusif. Seorang bakal ibu dan bapa seharusnya peka dan memahami pilihan yang terbaik di dalam memilih Set Bersalin.

Perlu diketahui bahawa pemakanan ibu boleh mempengaruhi dan memberi kesan terhadap penyusuan bayi. Ia juga boleh mendatangkan kesan-kesan sampingan ringan terhadap bayi dan juga penyusuan. Antaranya seperti bayi mengalami masalah cirit-birit dan ada juga ibu pula mengalami masalah kekurangan atau kekeringan susu badan.
Masalah bayi mengalami kuning atau jaundis di awal minggu pertama kelahiran juga sangat merungsingkan ibu dan ayah. Pengambilan jamu yang terlalu awal boleh mengakibatkan Masalah Demam Kuning Bayi menjadi lebih serius. Oleh itu, ramai pakar yang berpendapat, pengambilan ubatan dan suplemen vitamin semasa berpantang adalah penyelesaian yang terbaik buat si ibu. Oleh yang demikian, Set Bersalin Shaklee ini lebih sesuai bagi tujuan ini kerana ia adalah produk yang berasaskan Vitamin.

Set Bersalin Shaklee telah diakui dan terbukti selamat diambil oleh ibu berpantang dan si comel yang menyusu badan. Setiap produk yang terdapat di dalam Set Bersalin ini dihasilkan melalui pemantauan kualiti yang ketat oleh badan R&D Shaklee. Memang telah diketahui ramai bahawa Shaklee sememangnya sangat menitikberatkan perkara yang berkaitan kualiti sejak lebih 55 tahun lagi.

Set Bersalin Shaklee – Kebaikan dan Fungsi

Penyembuhan luka selepas bersalin
Pembersihan toksin dari sistem tubuh
Meningkatkan penghasilan susu ibu
Menurunkan berat badan selepas bersalin
Membentukkan kontor tubuh seperti sebelum hamil
Memberi tenaga tambahan yang berpanjangan
Mencantik dan menganjalkan kulit
Memulihkan libido untuk fungsi keintiman suami isteri selepas bersalin
Melindungi keguguran rambut ibu
Meningkatkan imuniti ibu serta bayi
Mengurangkan kesan regangan kulit (stretch mark) akibat kehamilan

Inilah Kebaikan dan Fungsi Set Bersalin Shaklee berbanding Set Bersalin lain yang terdapat dipasaran. Memang diakui bahawa Set Bersalin Shaklee merupakan pilihan ibu buat masa kini.

Selain daripada Fungsi dan Kebaikan di atas, Ibu yang mengambil dan mengamalkan Set Bersalin ini akan juga mengalami kesan-kesan luar jangkaan seperti

Badan bertenaga
Tubuh terasa ringan dan segar apabila bangun dari tidur
Mempunyai fokus yang tinggi
Susu badan semakin pekat dan berkualitiuntuk si comel
Kulit menjadi semakin cerah serta parut semakin hilang
Hubungan Suami Isteri yang positif
Mood sentiasa terkawal, dapat mengelakkan stress dan masalah meroyan
Tidak mudah jatuh sakit
Ibu yang bersalin czer, luka pembedahan cepat sembuh
Wajah berseri seri, tidak pucat

Oleh itu, pastikan Set Bersalin yang dipilih merupakan Set Bersalin yang bagus, selamat dan efektif bagi ibu dan juga si comel. Bagi ibu yang masih tercari-cari maklumat berkaitan pemilihan set bersalin, apakata tinjau entri Kak Engku berkaitan Panduan Penting Memilih SetBersalin.

Berminat!! untuk mendapatkan Set Bersalin Shaklee, sudi-sudikan hubungi Kak Engku

Hubungi Kak Engku Untuk Mendapatkan Konsultansi Percuma Dan Cadangan Kombinasi Set Bersalin Shaklee Yang Bersesuaian Dengan Budget.

Pembelian Set Bersalin Shaklee Di Sini, Melayakkan Mama Untuk Mendapat Khidmat Kaunseling PERCUMA Berpantang Dan Penyusuan Dari Kak Engku Bidan Bersalin (Kepakaran Kak Engku Adalah Dalam Khidmat Kebidanan, Penjagaan Berpantang, Penjagaan Bayi & Penyusuan Susu Ibu Secara Eksklusif)


WhatsApp / SMS / Hello : 0192077643


Tengku Azmanira Raja Husin
Pengedar Shaklee Berdaftar : ID 908001


Klik Sini Untuk Ketahui Produk Dan Senarai HargaProduk Shaklee.


Klik Sini Untuk Jadi Pengedar Shaklee Serta Menyertai Kak Engku Bisnes Partner.

No comments:

Ingin Bertanya?

Nama:
Email:
Mesej:

Kak Engku Mengalu-alukan Sebarang Cadangan & Soalan.


Put a website form like this on your site.

Borang Pesanan

Nama:
Email:
No. Tel:
Alamat Penghantaran:
Produk:
Kuantiti:
Harga Anda:
Brg Nak Bila?:

Isikan Je Harga Yang Anda Inginkan, Asalkan Harga Tu LOGIK, Pasti Kak Engku Setuju. Kat Engku Akan Memberi Respon Secepat Yang Mungkin....Insya Allah.


Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...