KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah serta Kualiti yang dijamin Tulin.

Friday 26 July 2013

Menjana Pendapatan Secara Sambilan Melalui Perniagaan Internet

Berminat Menjana Pendapatan Secara Sambilan dari rumah tanpa modal bersama Kak Engku Biz Partner, dan bersama-sama menjalankan Perniagaan Internet Shaklee secara separuh masa, mahupun sepenuh masa? Jom Singgah Website Terbaru Kak Engku www.BisnesMama.com (Peluang Bisnes Untuk Mama).



Kak Engku akan memberi tunjuk ajar yang berterusan kepada anda cara "Menjana Pendapatan Secara Sambilan", tidak kira di mana anda berada di seluruh Malaysia ini. Semuanya hanya "di hujung jari anda". Dengan ilmu, disiplin dan kerajinan, Kak Engku yakin kita juga boleh berjaya seperti yang lain. Insya Allah. Kak Engku akan membantu bagi sesiapa yang ingin menjana pendapatan secara santai. Kak Engku mempunyai ramai regular customer di seluruh Malaysia, so bagi yang menjadi downline Kak Engku, boleh lah jadi agen Shaklee Kak Engku bagi kawasan masing-masing nanti. Ini bermaksud kita akan melakukannya secara berkumpulan. Mari kita kongsi rezeki bersama-sama. Bagi yang berminat menjadikan "Perniagaan Internet" sebagai tempat mencari lubuk duit online, meh sini Kak engku boleh memberi tunjuk ajar bagaimana membina website, blog, pages fb, serta melakukan pemasaran secara efektif. Apa yang penting di sini adalah keazaman kita di dalam mencari peluang bisnes bagi menjana pendapatan online kita sendiri.



Kepada yang berminat untuk menyertai Kak Engku Biz Partner dan Menjana Pendapatan Secara Sambilan, sudikanlah hubungi akak agar tunjuk ajar dan bimbingan secukupnya dapat diberikan. Kak Engku TIDAK menjanjikan apa jua janji-janji manis ataupun guarantee anda confirm akan dapat bonus tunai setiap bulan (dengan goyang kaki, tanpa usaha). Namun, dengan keazaman, disiplin dan usaha yang konsisten, tidak mustahil kita boleh perolehi berapa juga angka bonus yang diinginkan!



Kak Engku sudah mula merasai keseronokkan menjalankan bisnes Shaklee, dan sangat SUKA dan TERUJA untuk kongsikan ilmu Kak Engku kepada pembaca blog akak.



Bagi yang hanya ingin mendaftar keahlian Shaklee untuk kegunaan sendiri dan keluarga pun boleh untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Sudi-sudikan hubungi Kak Engku (sms/whatsapp/call je no. nie 019 2077643 - Kak Engku).



Untuk Mendaftar Sebagai Ahli @ Pengedar Shaklee.



Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM660) untuk mendapat keahlian percuma. Anda boleh menghubungi Kak Engku (Akak akan uruskan segala urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID Kak Engku (908001 / Tengku Azmanira) sebagai sponsor/upline.



Dan Tawaran Istimewa untuk Pengedar Shaklee yang mendaftar dengan Kak Engku akan mendapat website perniagaan BisnesMama.com secara PERCUMA bagi 10 Pendaftaran yang terawal sahaja. Website BisnesMama.com sangat berguna kepada Pengedar Shaklee yang ingin terus memulakan Perniagaan Internet dengan segera.

Di samping itu, Kak Engku juga bersedia membantu dan berkongsi ilmu kepada semua Pengedar Shaklee di bawah rangkaian Kak Engku agar kita bersama-sama maju dan berjaya. Harapan Kak Engku agar kita sama-sama mengubah kehidupan kita untuk lebih BERJAYA dan KAYA, InsyaAllah.


Jom Sertai Rangkaian Kak Engku Bisnes Partner kerana Kepakaran Kak Engku sebagai :

Aktif Blogger Sejak 2009
(Menguruskan Lebih Dari 3 Blog, Website, Pages FB Dan Lain-Lain Media Sosial)

Usahawan Internet Yang Berjaya
(Kejayaan Menjana Pendapatan Lebih 7 Angka Melalui Perniagaan Internet Sepanjang Penglibatan Sebagai Usahawan Internet)

Kaunselor Laktasi
(Merupakan Kaunselor Penyusuan Susu Ibu Yang Bertauliah, Penyelaras Pusat Laktasi, Bendahari Persatuan Kumpulan Sokongan Susu Ibu Malaysia)

Bidan Kerajaan Berdafar
(Mahir Dalam Hal Ehwal Kebidanan, Penjagaan Ibu Berpantang & Penjagaan Bayi)

Jururawat Terlatih
(Berpengalaman Lebih Daripada 15 Tahun Di Klinik Dan Hospital Kerajaan)


Dengan sedikit pengalaman yang Kak Engku ada nie, dengan rasa rendah diri Kak Engku mengalu-alukan penyertaan anda ke dalam kumpulan kami. Marilah kita bersama-sama membina empayar perniagaan yang kita idamkan. Jom Sertai Kami. Jom kita Menjana Pendapatan Secara Sambilan Melalui Perniagaan Internet.


Klik sini untuk melihat salah seorang Pengedar Shaklee di bawah rangkaian Kak Engku.
(Sorry tak dapat nak list ke semuanya kerana terlalu ramai hihi)


Berminat!! untuk menjadi Pengedar Shaklee, sudi-sudikan hubungi Kak Engku


Kak Engku Sedia Membantu. InsyaAllah

WhatsApp / SMS / Hello : 0192077643


Tengku Azmanira Raja Husin
Pengedar Shaklee Berdaftar : ID 908001


2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Engku, Saya Berminat Nak Jadi Ahli, Nanti Saya SMS Kat Akak Ye, Thanks

Aminah

Unknown said...

Wsalam Aminah, Ok Nanti Akak Reply Ye. Salam Perkenalan

Ingin Bertanya?

Nama:
Email:
Mesej:

Kak Engku Mengalu-alukan Sebarang Cadangan & Soalan.


Put a website form like this on your site.

Borang Pesanan

Nama:
Email:
No. Tel:
Alamat Penghantaran:
Produk:
Kuantiti:
Harga Anda:
Brg Nak Bila?:

Isikan Je Harga Yang Anda Inginkan, Asalkan Harga Tu LOGIK, Pasti Kak Engku Setuju. Kat Engku Akan Memberi Respon Secepat Yang Mungkin....Insya Allah.


Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...