KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah serta Kualiti yang dijamin Tulin.

Friday 26 July 2013

Fungsi Dan Kebaikan HerbLax Shaklee



HerbLax

Perbezaan Shaklee:

Ramuan asas Herblax terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : alfafa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Manfaat Utama:

Pembersihan najis yang tersekat.

"Herblax" merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.

Membantu masalah sembelit.

Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.

Mengempiskan perut.

Herblax membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.


Rekomendasi:

Untuk kesihatan berpanjangan
2 kali seminggu – 4 biji setiap kali sebelum tidur.

Untuk pembersihan usus / detoksifikasi, melawan kanser, mengawal berat badan
2 kali sehari – 3 biji setiap kali (selepas makan dan sebelum tidur).

Perhatian!

Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalamai cirit-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.

Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman/pembuangan kembali normal.


Formulasi Yang Dipaten:

Senna Leaves

Meransang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

Buckhorn Bark

Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakkan dan memberikan lembapan kepada usus.

Licorice Root

Membantu proses detoksifikasi.

Fennel Seeds

Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.

Anise Seeds

Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.

Rhubarb Root

Herba yang banyak digunakan dalam perubahan Cina untuk digunakan sebagai antibiotic.

Blue Malva Flower

Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.

Culver’s Root

Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.

Alfalfa Leaves

Membersihkan usus, darah dan hati. Inilah fungsi-fungsi utama Herblax Shaklee.

No comments:

Ingin Bertanya?

Nama:
Email:
Mesej:

Kak Engku Mengalu-alukan Sebarang Cadangan & Soalan.


Put a website form like this on your site.

Borang Pesanan

Nama:
Email:
No. Tel:
Alamat Penghantaran:
Produk:
Kuantiti:
Harga Anda:
Brg Nak Bila?:

Isikan Je Harga Yang Anda Inginkan, Asalkan Harga Tu LOGIK, Pasti Kak Engku Setuju. Kat Engku Akan Memberi Respon Secepat Yang Mungkin....Insya Allah.


Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...