KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah serta Kualiti yang dijamin Tulin.

Thursday 1 August 2013

Bayar Ansuran Mengikut Keselesaan

Assalamualaikum,

Atas permintaan dari para pembaca setia Blog Kak Engku maka kat sini Kak Engku memperkenalkan Bayar Ansuran Mengikut Keselesaan. Kat sini Kak Engku memberi pilihan kepada para pembeli Kak Engku untuk menawar harga barang yang diingini dan kemudian membuat bayaran secara ansuran kepada Kak Engku mengikut keselesaan masing-masing selain daripada membuat bayaran penuh. Bayaran ansuran boleh ditentukan sendiri oleh para pembeli, begitu juga dengan tempoh pembayaran yang ingin dibuat. Ikut keselesaan budget sendiri.

Cara-caranya:

  1. Terbuka untuk semua produk yang Kak Engku ada.
  2. Digalakkan menawar harga barang yang diingini.
  3. Isi Borang Pesanan dan berikan detail (Nama, Address, Email, No. Phone, Produk Dll)
  4. Nyatakan Produk nak bila.
  5. Jangan lupa inform Kak Engku setiap kali pembayaran dibuat.
  6. Penghantaran Produk akan Kak Engku lakukan setelah pembayaran penuh dibuat.
  7. Kos penghantaran RM10.00 je, tapi sekiranya lebih, Kak Engku akan maklumkan.
  8. Setelah membuat pembayaran secara ansuran, pembeli adalah TIDAK DIGALAKKAN untuk membatalkan pembelian (ini adalah kerana barang yang telah di order, tidak boleh dikembalikan).
  9. Sekiranya pembeli ingin juga membuat pembatalan pembelian, kemungkinan wang ansuran TIDAK DIPULANGKAN, ini bergantung kepada kerugian yang Kak Engku tanggung, dan mungkin juga wang ansuran akan dipulangkan, setelah segala kos diambil kira.
  10. Sekiranya bayaran ansuran TIDAK DIBUAT selama 6 bulan berturut-turut, maka Kak Engku akan mengandaikan bahawa pembeli tidak berminat lagi terhadap pembelian tersebut dan kemungkinan wang ansuran TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN.
  11. Kak Engku akan menawarkan skim ini selagi mana mendapat sokongan dari semua. Dan juga selagi mana skim ini tidak mendatangkan masalah pada Kak Engku.
p/s: Gunalah kemudahan yang ditawarkan sebaik mungkin, mudah-mudahan kita dapat manfaat bersama, Insya Allah.

No comments:

Ingin Bertanya?

Nama:
Email:
Mesej:

Kak Engku Mengalu-alukan Sebarang Cadangan & Soalan.


Put a website form like this on your site.

Borang Pesanan

Nama:
Email:
No. Tel:
Alamat Penghantaran:
Produk:
Kuantiti:
Harga Anda:
Brg Nak Bila?:

Isikan Je Harga Yang Anda Inginkan, Asalkan Harga Tu LOGIK, Pasti Kak Engku Setuju. Kat Engku Akan Memberi Respon Secepat Yang Mungkin....Insya Allah.


Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...