KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah serta Kualiti yang dijamin Tulin.

Sunday 8 September 2013

Pengedar Shaklee Menjana Pendapatan Yang Lumayan

Pengedar Shaklee Menjana Pendapatan Yang Lumayan bukanlah satu perkara yang menghairankan buat masa kini. Tidak kira bagi yang melakukan secara sepenuh masa, separuh masa mahupun suku masa harian anda. Ramai yang masih terpingga-pingga macamana pendapatan boleh dijana dengan hanya bergelar Pengedar Shaklee. Ramai yang mampu menjana pendapatan dari 3, 4, 5 hingga 6 angka sebulan. Memang “gila” mendengar pendapatan 6 angka sebulan, macam tidak logik, TAPI itulah hakikat sebenarnya.

Jangan salah faham maksud Kak Engku, mana ada perkara dalam dunia nie yang hanya duduk diam tanpa berbuat apa-apa, kemudian duit akan bergolek dan berlumba-lumba masuk ke account bank kita. Betul Tak? Di sini, Kak Engku ingin maklumkan kepada semua, adalah rugi jika kita tidak mengambil peluang dengan segera dalam zaman teknologi kini. Perlu diingat, internet bukanlah hanya teknologi TETAPI adalah satu REVOLUSI yang perlu dikuasai dengan pantas bagi sesiapa sahaja yang ingin menjana pendapatan lumayan dengannya.

Jangan Takut dengan Teknologi, Jangan Jadikan Ia Sebagai Alasan untuk tidak menjadi seorang yang berdaya saing. Dan yang paling MERUGIKAN adalah bila kemudahan internet hanya dijadikan sebagai satu platform bersosial dan tempat membazir waktu tanpa sebarang tujuan.

Bagi yang bijak menghidu peluang, seharusnya internet perlu dijadikan sebagai LUBUK untuk menjana dan tambah pendapatan mengikut jumlah yang kita sendiri tentukannya. Bagi yang ingin Menjana Pendapatan Melalui Internet atau Berbisnes Online, meh sini Kak Engku ada caranya.

Semakin hari  rangkaian Shaklee makin meluas. Bilangan Pengedar Shaklee semakin bertambah kerana pasaran Produk Shaklee yang semakin menggila sambutannya. Oleh sebab itu, Kak Engku ingin mengajak sesiapa sahaja yang berminat untuk  Menjadi Pengedar Shaklee  dan mari kita bersama-sama berkongsi LUBUK REZEKI yang telah Shaklee sediakan. Jom Menjana Pendapatan Tambahan sekarang.

Bagi yang berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee yuran keahlian hanyalah RM65.00 sahaja. TETAPI bagi yang inginkan keahlian PERCUMA, pembelian sebanyak RM660.00 akan melayakkan anda mendapat Keahlian Shaklee Percuma.

Dan Tawaran Istimewa untuk Pengedar Shaklee yang mendaftar dengan Kak Engku akan mendapat website perniagaan BisnesMama.com secara PERCUMA bagi 10 Pendaftaran yang terawal sahaja. Website BisnesMama.com sangat berguna kepada Pengedar Shaklee yang ingin terus memulakan Perniagaan Internet dengan segera.

Di samping itu, Kak Engku juga bersedia membantu dan berkongsi ilmu kepada semua Pengedar Shaklee di bawah rangkaian Kak Engku agar kita bersama-sama maju dan berjaya. Harapan Kak Engku agar kita sama-sama mengubah kehidupan kita untuk lebih BERJAYA dan KAYA, InsyaAllah.


Jom Sertai Rangkaian Kak Engku Bisnes Partner kerana Kepakaran Kak Engku sebagai :

Aktif Blogger Sejak 2009
(Menguruskan Lebih Dari 3 Blog, Website, Pages FB Dan Lain-Lain Media Sosial)

Usahawan Internet Yang Berjaya
(Kejayaan Menjana Pendapatan Lebih 7 Angka Melalui Perniagaan Internet Sepanjang Penglibatan Sebagai Usahawan Internet)

Kaunselor Laktasi
(Merupakan Kaunselor Penyusuan Susu Ibu Yang Bertauliah, Penyelaras Pusat Laktasi, Bendahari Persatuan Kumpulan Sokongan Susu Ibu Malaysia)

Bidan Kerajaan Berdafar
(Mahir Dalam Hal Ehwal Kebidanan, Penjagaan Ibu Berpantang & Penjagaan Bayi)

Jururawat Terlatih
(Berpengalaman Lebih Daripada 15 Tahun Di Klinik Dan Hospital Kerajaan)


Dengan sedikit pengalaman yang Kak Engku ada nie, dengan rasa rendah diri Kak Engku mengalu-alukan penyertaan anda ke dalam kumpulan kami. Marilah kita bersama-sama membina empayar perniagaan yang kita idamkan. Jom Sertai Kami.


(Sorry tak dapat nak list ke semuanya kerana terlalu ramai hihi)


Berminat!! untuk menjadi Pengedar Shaklee, sudi-sudikan hubungi Kak Engku


Kak Engku Sedia Membantu. InsyaAllah

WhatsApp / SMS / Hello : 0192077643


Tengku Azmanira Raja Husin
Pengedar Shaklee Berdaftar : ID 908001


No comments:

Ingin Bertanya?

Nama:
Email:
Mesej:

Kak Engku Mengalu-alukan Sebarang Cadangan & Soalan.


Put a website form like this on your site.

Borang Pesanan

Nama:
Email:
No. Tel:
Alamat Penghantaran:
Produk:
Kuantiti:
Harga Anda:
Brg Nak Bila?:

Isikan Je Harga Yang Anda Inginkan, Asalkan Harga Tu LOGIK, Pasti Kak Engku Setuju. Kat Engku Akan Memberi Respon Secepat Yang Mungkin....Insya Allah.


Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...