KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah serta Kualiti yang dijamin Tulin.

Friday 26 July 2013

Fungsi Dan Kebaikan Vivix Shaklee



VIVIX

Dengan Vivix Shaklee Kami Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua dan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Sesiapa

Satu PENEMUAN REVOLUSIONARI dalam anti-penuaan pada tahap sellular.

Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix®, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan pada tahap sellular. Lebih 1 juta botol "Vivix Shaklee" telah pun dijual.

Vivix® merupakan supplemen anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee Syarikat No. 1 supplemen makanan di Amerika.

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix® telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

Semulajadi, Ujian klinikal ke atas ramuan utama. Eksklusif untuk Shaklee.

4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular

Kerosakkan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hamper sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetic, menghasilkan satu “typo” (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix Shaklee melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

Pengawalan Genetik
Pengawalan genetic menyumbang kepada deteriorasi (kemorosotan) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix® mengaktifkan satu pengawalan genetic utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel.
Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix® menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

Penimbunan Protin AGE
Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap selluar yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix® adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur “muscadine”) untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.

Di dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix® berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetic yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Melawan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu.

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix Shaklee telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular.

Melindungi dan membaiki sellular DNA.
Memberi impak positif kepada pengawalan genetic.
Menggalakkan biogenesis (pembentukakan baru) mitochondria
Melambatkan pembentukkan protin AGE (Advanced Glycation End products)

Juga Menolong Membantu Menjaga / Memelihara: -

Kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imum, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.


MELAWAN PENUAAN SELULAR DAN *LEBIH BANYAK

Perlindungan antioksidan
Melindungi dan Pembaikan Selular DNA
Melambatkan Pembentukan Protein AGE
Kekebalan dipertingkatkan.
Menggalakkan Biogenesis Mitokond
Menyokong Kesihatan Kardiovaskul
Menyokong Kesihatan Jantung
Impak Positif Pengawal Selia Genet
Menyokong Kesihatan Sendi
Promotes Good Health & Well Beir
Menyokong Kesihatan Otak


ANGGUR MUSCADINE BERBANDING DENGAN ANGGUR BIASA

Anggur Muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom, dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Saiz daripada anggur mascadine adalah sebensar bola golf. Kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat ia mengandungi banyak polifenol dan resvetrol. Ini membuat ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan.

Muscadine Grape

Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom, yang mana ahli sains percaya mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanafaatkan kesihatan. Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-citi menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

Selepas dilakukan kajiselidik tambahan, jenis anggur hebat yang paling mustajab ini dikenal pasti. Seterusnya kumpulan ini, bersama dengan ahli sains dari University Georgia, membangunkan satu proses ekstraksi sejuk dan lembut untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siti ujian makmal untuk anti-penuaan. Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat di dalam VivixTM, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampautulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Elderberry Eropah dan Karet ungu. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan untuk anti-penuaan sellular VivixTM.



Purple Carrot

Ianya adalah sumber terbaik vitamin A, dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah bertanggungjawab pada warna merah menyala biru dan ungu pada buah dan sayuran. Berry mengandungi banyak anthocyanins, terutama sekali bluberry, yang mengandungi aktiviti antioksidan yang teramat tinggi.

Anthocyanins adalah antioksidan utama di dalam karet yang berwarna ungu-kuning dan ungu-oren, dan karet ungu-kuning mengandungi kapasiti antioksidan tertinggi, diikuti oleh karet ungu-oren. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak di dalam semua jenis karet. Asid klorogenik ini dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetes yang dikaitan dengan pengambilan kopi.

Sejak kebelakangan ini, kajian telah menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi, termasuk antioksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen. Tambahan pula, ia juga mempamerkan kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.


Elderberry (Sambucus Nigra)

Satu daripada manafaat Elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati symptom flu, terutama sekali influenza B. Berry mengandungi flavonoids, yang mempunyai cirri antioksidan yang kuat, dengan yang demikian mengukuhkan system immune melawan jangkitan virus dan baktertia. Pada masa yang sama, Elderberry adalah sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin, yang member kesan anti-radang. Ia juga dapat mengurangkan symptom seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.

Walau bagaimanapun, Elderberry tidak hanya kaya dengan antioxidant, tetapi juga vitamin A, B dan C dan nutrient seperti asid, amino acids, carotenoid, tannin dan rutin. Semua ini adalah manafaat kesihatan yang didapati dari Elderberry. Selain dari menguatkan sistem immun, untuk melawan jangkitan virus dan flu, elderberry dan ekstraknya juga berkesan terhadap keadaan seperti flu, jangkitan yeast, astma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes. Ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolesterol LDL Oksidasi LDL dianggap sebagai penyebab penting penyakit kardiovaskular.

Kesimpulannya, elderberry mampu member perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok dan serangan sakit jantung. Seterusnya lagi manafaat penting dari elderberry adalah pengurangan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.


Polygonum Cuspidatum

Polygonum Cuspidatum (juga dikenali sebagai Knotweed Jepun) adalah tumbuhan perennial yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol, yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.

Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manafaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional Cina. Ahli sains telah banyak melakukan ujian makmal ke atas haiwan untuk menentukan manafaat kesihatan resveratrol. Kesimpulan dari ujian ini menunjukkan resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet, dan mengurangkan berat badan.

Supplemen resveratrol mungkin jawapan untuk memanjangkan usia kita. Ujian sebenar untuk supplemen anti-penuaan ini adalah sama. Di masa akan dating usia purata adalah di dalam lingkungan 120 tahun, mereka yang mengambil supplemen Resveratrol akan berterima kasih untuk satu lagi terobosan saintifik yang penting ini. Klik sini untuk lihat produk "Vivix Shaklee".

No comments:

Ingin Bertanya?

Nama:
Email:
Mesej:

Kak Engku Mengalu-alukan Sebarang Cadangan & Soalan.


Put a website form like this on your site.

Borang Pesanan

Nama:
Email:
No. Tel:
Alamat Penghantaran:
Produk:
Kuantiti:
Harga Anda:
Brg Nak Bila?:

Isikan Je Harga Yang Anda Inginkan, Asalkan Harga Tu LOGIK, Pasti Kak Engku Setuju. Kat Engku Akan Memberi Respon Secepat Yang Mungkin....Insya Allah.


Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...