KEPAKARAN Kak Engku adalah membantu Mama semua untuk mendalami dan mempratikkan ilmu Kehamilan, Berpantang, Penyusuan Dan Penjagaan Bayi secara online agar Mama lebih bersedia, sentiasa ceria dan teruja sebelum dan selepas kelahiran. Di samping menyediakan khidmat nasihat berkaitan barangan keperluan berpantang dan set bersalin yang pratikal digunakan dengan harga yang Murah serta Kualiti yang dijamin Tulin.

Friday 26 July 2013

Fungsi Dan Kebaikan Advanced Joint Health Complex Shaklee



ADVANCED JOINT HEALTH COMPLEX

Advanced JointHealth Complex adalah paten, Boswelia ekstrak yang bertindak pantas, ekstrak jagung, vitamin C, zink, kuprum dan manganese. Mengurangkan ketidakselesaan sendi.

Menyokong Kesihatan Sendi Dalam 3 Cara:-

Ekstrak Boswellia – Meningkatkan keselesaan sendi.

Dalam perubatan Ayuverdic (>5000 tahun), Boswellia digunakan untuk merawat osteoarthritis & rheumatoid arthritis. Asid Boswellia adalah komponen utama aktif ekstrak Boswellia. Asid Boswellia yang paling berkesan. Agen anti-radang semulajadi. Menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

Ekstrak Jagung (Glucosamine) – Meningkatkan kesan kusyen.

Komponen penting dalam pembinaan blok utama tulang rawan & bendalir synovial. Membekal pelincir. Membekalkan kusyen antara sendi-sendi.

Vitamin C, Zink, Tembaga dan Mangan – Memelihara kesihatan tisu penyambung.

Vitamin C – Nutrien penting dalam sintesis kolagen. Zink, Tembaga & Mangan – ko-faktor bagi enzim yang membina kolagen & glikosaminoglikan (komponen tisu penyambung).



100% Bebas Chondroitin.

Tidak mengandungi Chondroitin sulfate yang boleh mengurangkan keberkesanan penyerapan glucosamine.

Kebanyakkan suplemen lain, chondroitin sulfate  diesktrak daripada sumber haiwan (lembu) & kemungkinan tercemar semasa pemprosesan.

Kesan sampingan yang mungkin berlaku: ketidakselesaan perut, muntah, rasa loya, gastrik, pedih hulu hati, cirit-birit, dahaga, penyahhidratan, sakit perut, angina dan sakit tekak.

Berinteraksi dengan warfarin (ubat penipis darah), akan meningkatkan kesan warfarin, menyebabkan lebam & pendarahan dalaman yang teruk.


Ramuan dan Rumusan Adalah Diuji Secara Klinikal

Lebih Cepat:

Didapati dalam klinikal, ekstrak boswellia dalam Advanced Joint Health Complex, berkesan dalam masa 5 hari.

Lebih Berkesan:

Keputusan menunjukkan ekstrak boswellia dalam Advanced Joint Health Complex lebih berkesan berbanding dengan jenama terkemuka Osteo B-Flex dalam kategori yang sama. 45% sendi rasa lebih selesa.


Keistimewaan Shaklee

Sentiasa Selamat

100% berasakan sayur-sayuran.
Tiada perasa tiruan, pemanis atau bahan pengawet.


Sentiasa Berkesan

Meningkatkan keselesaan sendi dalam masa 5 hari.
100% bebas chondroitin.


Sentiasa Mesra Alam

Botol yang dikitar semula.
Pembungkusan yang bebas bisphenol-A (BPA).

No comments:

Ingin Bertanya?

Nama:
Email:
Mesej:

Kak Engku Mengalu-alukan Sebarang Cadangan & Soalan.


Put a website form like this on your site.

Borang Pesanan

Nama:
Email:
No. Tel:
Alamat Penghantaran:
Produk:
Kuantiti:
Harga Anda:
Brg Nak Bila?:

Isikan Je Harga Yang Anda Inginkan, Asalkan Harga Tu LOGIK, Pasti Kak Engku Setuju. Kat Engku Akan Memberi Respon Secepat Yang Mungkin....Insya Allah.


Click here to create your own form.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...